Bestuurders worstelen met de drie kerndoelen: de klantbelofte waarmaken, de toekomst in kunnen en intern in control blijven. Geen sinecure in de onvoorspelbare wereld van nu. Wij bouwen met hen een organisatiecultuur die de kerndoelen waarmaakt.
Hieronder ziet u een filmpje waarmee in een klanttraject de 4500 medewerkers worden uitgenodigd voor bewustwordingsworkshops. De cultuurpatronen die horen bij betrouwbaar presteren komen in de film voorbij. In de workshops maken de deelnemers kennis met HRO in beeld, geluid en ervaring. Dit betrof de start van de verandering bij Stedin Netbeheer.
Voor een effectieve gedragscultuur
BAG is een organisatieadviesbureau dat organisaties helpt een effectieve organisatiecultuur in te bedden.
Gedrag zit vast aan elk organisatieresultaat. De effectiviteit van gedrag speelt daarom een cruciale rol in het bereiken van de doelen.
Bestaand gedrag wordt gestuurd door de ongeschreven regels; een van onze expertise pilaren. Met een diagnose van de ongeschreven regels krijgen we grip op gedrag en maken we gedrag concreet veranderbaar.
Klanten zien verbetering in elk resultaatgebied, gerealiseerd door mensen met lichtjes in de ogen. Succes geeft vreugde.